سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی تانکر پلاستیکی نیسانی و مزیت های استفاده از آن

منبع : فروشگاه اینترنتی البرز مخزن مقاله : معرفی تانکر پلاستیکی نیسانی و مزیت های استفاده از آن

معرفی تانکر پلاستیکی نیسانی

تانکر پلاستیکی نیسانی، همانطور که از نامش پیداست، مخصوص نیسان‌ها و انواع وانت بارهای تکسوز و دوگانه سوز می‌باشد. که پایه‌های آن به راحتی بر روی سطح پشت خودروی حمل مایعات نصب می‌شود. در این مطلب به معرفی تانکر پلاستیکی نیسانی می‌پردازیم.

 

کاربرد تانکر پلاستیکی نیسانی

درون تانکر پلاستیکی نیسانی از جنس پلی اتیلن، می‌توان انواع مایعات از جمله آب شرب، مواد شیمیایی (مایعات اسیدی، بازی و مشتقات نفتی)، مواد سوختنی، مواد غذایی، مواد دارویی و حتی آبزیان زنده را ذخیره و حمل کرد. مخزن پلی اتیلن نیسانی تک جداره مخصوص حمل مواد شیمیایی است. و نوع سه لایه آن را برای حمل انواع مایعات مخصوصا آب شرب، می‌توان استفاده کرد. چرا که سه لایه آنتی باکتریال بودن تانکر آب پلاستیکی سه لایه، مانع رشد جلبک و باکتری در آب مخزن می‌شود. به همین دلیل بهترین تانکر آب پلاستیکی، نوع سه لایه آن است. در ادامه به طور کامل در مورد مزیت‌های منبع آب نیسانی توضیح داده‌ایم.

پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات بیشتر، مقاله فرق مخزن آب سه لایه با تک لایه را بخوانید.

 

ابعاد تانکر پلاستیکی نیسانی

ابعاد تانکر پلاستیکی نیسانی

تانکر پلاستیکی نیسانی در ابعاد 1500، 2000 و 2500 لیتر در بازار موجود است. که در بین این دو مدل، مخزن نیسانی 2000 لیتر، ابعاد استانداردی دارد. و در همه وانت‌ها جای می‌گیرد.

در جدول زیر به طور کامل مشخصات انواع تانکر پلاستیکی نیسانی فروشگاه البرز مخزن را برایتان آماده کرده‌ایم. تا برای محاسبه حجم تانکر مورد نظر خود از آن استفاده کنید. مشخصات ذکر شده در جدول شامل قیمت تانکر پشت نیسان و ابعاد مخزن پلی اتیلن نیسان و ظرفیت آنهاست.

ردیف نام محصول ظرقیت ارتفاع کل (cm) عرض کل (cm) عرض گلگیر (cm) عرض پایه ارتفاع گلگیر طول ارتفاع مفید قیمت
1 مخزن نیسانی 2000 لیتری 2،000 لیتر 119 157 29 98 29 179 106 مشاهده قیمت
2 مخزن نیسانی 2500 لیتری 2،500 لیتر 105 156 30 96 29 210 96 مشاهده قیمت

 

 

مزیت‌های تانکر نیسانی

تانکر پشت نیسانی مزیت‌هایی دارد که کار بسیاری از رانندگان نیسان و وانت؛ که انواع مایعات را با تانکر جابه‌جا می‌کنند، آسان کرده است. در زیر به این فواید اشاره کرده‌ایم.

  • طراحی مخازن نیسانی به گونه‌ای است که به راحتی در پشت وانت جای می‌گیرند. و می‌توان به سادگی آن را پشت ماشین تانکر آب سوار و پیاده کرد.
  • این مخازن مخصوص، با بهترین مواد اولیه و بهترین طراحی تولید شده‌اند تا مقاومت بسیار بالایی داشته باشند. این مخازن در برابر فشار ناشی از جابه‌جایی مایع در حین حرکت، مقاوم هستند. مخازن معمولی، بعد از مدتی در اثر فشار مایع به دیواره‌های مخزن دچار آسیب می‌شوند.
  • همچین طراحی این مخازن به گونه‌ای است که ارتفاع مناسبی داشته باشند. که اولا تعادل وزنی اتومبیل را بر هم نزنند. دوما جلوی دید راننده را نگیرند.

 

 

مزیت‌ منبع نیسانی نسبت به فلزی

مزیت‌ تانکر پلاستیکی نیسانی نسبت به فلزی

مخزن نیسانی در انواع پلاستیکی و فلزی در بازار موجود است. دو نوع تانکر پلاستیکی نیسانی و تانکر فلزی نیسانی، با مواد اولیه متفاوتی تولید می‌شوند. و کیفیت‌های متفاوتی نیز دارند. شما قبل از خرید مخزن نیسانی که نیاز دارید، باید با تفاوت نوع پلاستیکی و فلزی آن آشنا باشید. هر کدام از این مخازن نیسانی، مخصوص حمل نوعی از مایعات هستند. و کاربرد متفاوتی دارند. اما تانکر پلاستیکی نیسانی مزیت‌هایی نسبت به نوع فلزی آن دارد. که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم:

  • تانکر پلاستیکی نیسانی بر خلاف نوع فلزی این تانکر، در برابر خوردگی مقاوم است. و می‌توان از این مخزن برای جابه‌جایی انواع مواد شیمیایی، اسیدی و بازی استفاده کرد.
  • مخزن پلی اتیلن نیسانی کاملا بهداشتی بوده و برای حمل و جابه‌جایی انواع مایعات بهداشتی و خوراکی مناسب هستند.
  • مخزن پلاستیکی نیسانی در برابر اشعه ماورابنفش (UVA و  UVB) مقاوم است. از آنجایی که مخازن نیسانی عموما در معرض نور آفتاب هستند، این مزیت برای سالم نگهداشتن مایع درون مخزن امری ضروری است.
  • به دلیل استفاده از تکنولوژی نانو در ساخت مخزن آب نیسانی آنتی باکتریال (اختراع شرکت تهران پلیمر یارا)، مایعات درون این مخازن هیچ گونه تغییر بو یا رنگ نمی‌دهند. و ماهیت اصلی مایع در طولانی مدت حفظ می‌شود.
  • مخازن پلی اتیلن پشت نیسانی سه لایه آنتی باکتریال، مخزن آب ضد جلبک هم هستند.
  • مخازن پشت نیسانی پلی اتیلن، قابلیت نصب انواع خروجی و اتصالات از جمله اتصالات برنجی و … را دارند.
  • با نصب فیتینگ به تانکر پلاستیکی نیسانی می‌توانید به راحتی شیر تخلیه به مخزن وصل کنید.
  • کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری به دلیل دوام و مقاومت بالای مخازن پلی اتیلن نیسانی.

 

 

خرید مخزن پلاستیکی نیسانی

شما می‌توانید تانکر پلاستیکی نیسانی را در دو نوع 2000 و 2500 لیتر از فروشگاه البرز مخزن که نماینده شرکت تهران پلیمر یارا هست، به صورت اینترنتی خریداری کنید. تمام انواع مخزن پلاستیکی تولیدات این شرکت سه لایه آنتی باکتریال بوده. که کاملا بهداشتی و مورد تایید انستیتو پاستور و جهادهای دانشگاهی، در ایران تولید می‌شوند.

مخزن آب نیسانی آنتی باکتریال و ضدجلبک تهران پلیمر یارا، بهترین انتخاب برای ذخیره و حمل آب بهداشتی است. زیرا به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک و فودگرید و همینطور استفاده از تکنولوژی نانو؛ مانع تغییر در رنگ، بو و مزه آب می‌شوند.

برای خرید مخزن آنتی باکتریال تهران پلیمر، پس از شناسایی رنگ آبی در جداره داخلی محصول و نشان آنتی باکتریال حک شده روی بدنه مخزن، همراه با شماره ثبت مربوطه، اقدام به خرید کنید. شما با خرید مخازن بسیار با کیفیت تولیدات این شرکت، گام بزرگی در حمایت از تولید ملی بر خواهید داشت.

 

 

کلام آخر

اگر از مخازن معمولی برای حمل با نیسان استفاده کنید، بعد از مدت کوتاهی متحمل هزینه‌های اضافی تعمیر یا تعویض مخزن خواهید شد. زیرا همانطور که گفتیم مخازن معمولی، مخصوص ذخیره کردن مایعات ساکن طراحی شده‌اند. و نمی‌توانند فشار و ضربه‌های ناشی از سیال در حال حرکت را تحمل کنند. و زود آسیب می‌بینند. پس بهتر است از همان ابتدا در بین انواع مخازن ذخیره آب، برای نیسان یا وانت، تانکر پلاستیکی نیسانی تهیه کنید. در این مطلب تمام ویژگی‌های تانکر پلاستیکی نیسانی را گفتیم تا با خیال راحت و دانش کافی خرید کنید. اگر هر گونه سوالی درمورد تانکر پلاستیکی نیسانی دارید، در بخش نظرات از کارشناسان ما بپرسید.